Бесіда на тему: "Скажімо доброчесності "ТАК"!
розвивати навички умілого користування інтернетом, аналізувати та використовувати готову інформацію відповідно до норм академічної доброчесності;
виховувати повагу до чужої діяльності, інтелектуальної праці.
Мета: повторити з учнями поняття «академічна доброчесність», на основі життєвих ситуацій пояснити що
таке плагіат, інтелектуальна власність; розробити правила доброчесної поведінки
для учнів класу;
розвивати навички
умілого користування інтернетом, аналізувати та використовувати готову
інформацію відповідно до норм академічної доброчесності;
виховувати повагу до
чужої діяльності, інтелектуальної праці.
Правила
доброчесної поведінки 5-А класу
Правило 1. Поважати
працю один одного.
Правило 2.
Використовувати результати чужої праці лише з дозволу, із зазначенням автора.
Правило 3. Бути справедливими
один до одного.
Правило 4. Не
списувати, а користуючись допомогою інших вирішувати поставлені завдання.
« Доброчесність і справедливість – дорожчі за золото»
Мета: за допомогою життєвих ситуацій ознайомити учнів із поняттями «доброчесність», «інтелектуальна власність», «крадіжка інтелектуальної власності»; пояснити, що вважається недоброчесною поведінкою у школі, обговорити наслідки (не)доброчесної поведінки; звернути увагу на можливі наслідки дотримання чи не дотримання принципів доброчесності.
Під час заняття учні обговорювали життєві ситуації, наводили приклади недоброчесної поведінки в школі, виконували практичні завдання, створювали "Квітку доброчесності".
Немає коментарів:
Дописати коментар