Академічна доброчесність

 

Бесіда на тему: "Скажімо доброчесності "ТАК"!

Мета: закріпити знання про «академічну доброчесність», на основі життєвих ситуацій пояснити що таке плагіат, інтелектуальна власність; розробити правила доброчесної поведінки для учнів класу;
розвивати навички умілого користування інтернетом, аналізувати та використовувати готову інформацію відповідно до норм академічної доброчесності;
виховувати повагу до чужої діяльності, інтелектуальної праці.



                         Бесіда на тему: "Плагіат - порушення авторських прав"

Мета: повторити з учнями  поняття «академічна доброчесність», на основі життєвих ситуацій пояснити що таке плагіат, інтелектуальна власність; розробити правила доброчесної поведінки для учнів класу;

розвивати навички умілого користування інтернетом, аналізувати та використовувати готову інформацію відповідно до норм академічної доброчесності;

виховувати повагу до чужої діяльності, інтелектуальної праці.

                                      Правила доброчесної поведінки 5-А класу
Правило 1. Поважати працю один одного.
Правило 2. Використовувати результати чужої праці лише з дозволу, із зазначенням автора.
Правило 3. Бути справедливими один до одного.
Правило 4. Не списувати, а користуючись допомогою інших вирішувати поставлені завдання.


 


                                      Ситуаційна година спілкування

 « Доброчесність і справедливість – дорожчі за золото»

Мета: за допомогою життєвих ситуацій ознайомити учнів із поняттями «доброчесність», «інтелектуальна власність», «крадіжка інтелектуальної власності»; пояснити, що вважається недоброчесною поведінкою у школі, обговорити наслідки (не)доброчесної поведінки; звернути увагу на можливі наслідки дотримання чи не дотримання принципів доброчесності.



Під час заняття учні  обговорювали життєві ситуації, наводили приклади недоброчесної поведінки в школі, виконували практичні завдання, створювали  "Квітку доброчесності".














Немає коментарів:

Дописати коментар