2023- 2024 н. рік
Використання інтерактивних інструментів в роботі педагогічного працівника (3 години)
Навчально - методичне забезпечення уроків зарубіжної літератури (2 години)
Сучасний ефективний урок зарубіжної літератури: реалізація діяльнісного й компетентністного підходів (3 години)
НУШ:Адаптаційний цикл базової середньої освіти .Курс ІІ (30 годин)
НУШ у базовій середній освіті
Можливості інтерактивного підходу в НУШ для формування безпечного освітнього середовища (3 години)
Корекційно -розвиткова робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення (3 години)
«Формувальне оцінювання в Новій українській школі:
наступність і перспективи»
(1 години)
«Здоров’язбережувальні складові онлайн – уроку»(3 години)
НУШ крокує в 6 клас. Системність, сучасність,результативність-2 години
2022 рік
Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів - 30 годин
2021 рік
НУШ Адаптаційний цикл . Мовно- літературна галузь (зарубіжна література)
Оцінювання без знецінювання
Рік |
Форма проведення |
Тема курсів |
Кіл-ть годин |
Ким видано
посвідчення /сертифікат номер |
2020/2021 н.р. |
Дистанційний курс |
«Недискримінаційний
підхід у навчанні» |
32 |
Сертифікат
|
|
Дистанційний курс |
«Академічна доброчесність» |
4 |
Сертифікат
|
|
Тренінг |
«Професійна
діяльність асистента вчителя початкових класів в інклюзивному освітньому
середовищі» |
30 |
КЗ «ЗОІППО» |
|
Дистанційний курс |
«Дослідження
корупції: Як це працює? |
10 |
Сертифікат
|
|
Проект |
Всеукраїнський
Інженерний тиждень із впровадженням STEAM- освіти в інклюзивному середовищі. |
|
Сертифікат |
2019/2020 н.р. |
Конференція |
«Інклюзивна освіта:
рівні умови для всіх» за напрямом «Інклюзивна освіта», «Робота школи» |
10 |
Свідоцтво
|
|
Вебінар |
«Онлайн – тести «На
Урок» для дистанційної роботи» за напрямом «ІКТ», «Практичні прийоми» |
2 |
Свідоцтво
|
|
Вебінар |
«Створення
інклюзивного середовища в закладі освіти» за напрямом «Інклюзивна освіта», «Робота школи» |
2 |
Свідоцтво
|
|
Вебінар |
«Особливості
дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» за напрямом «Інклюзивна освіта», «ІКТ», «НУШ» |
2 |
Свідоцтво
|
2018/2019 н.р |
Вебінар |
«Створення команди
психолого – педагогічного супроводу в школі» |
1,5 |
Сертифікат
|
|
Вебінар |
«Супровідна
документація для організації інклюзивного навчання в середній
загальноосвітній школі» |
2 |
Сертифікат
|
|
Вебінар |
«Особливості
формування морально – психологічного клімату учнівського колективу з
інклюзивною технологією навчання» |
2 |
Сертифікат
|
|
Науково –
практичний семінар |
«Створення
інклюзивного простору для осіб з інклюзивними освітніми потребами» |
|
Сертифікат
|
Немає коментарів:
Дописати коментар