Дистанційне навчання


До уваги!!!  Для самостійного опрацювання учням протягом карантину пропонується такий матеріал:

Корекційно-розвиткові заняття

з 25.05.2020 по 29.05 .2020

https://www.slideshare.net/Tati_tareeva/ss-46283671      (слайд 26)

___________________________________________________________________

Корекційно-розвиткові заняття

з 18.05.2020 по 22.05.2020

https://www.slideshare.net/Tati_tareeva/ss-46283671 (слайд 23, 24, 25)



Корекційно-розвиткові заняття
(слайд 15, 16)
__________________________________________________________
з 27.04.2020  по 30.04.2020

Корекційно-розвиткові заняття

https://drive.google.com/file/d/1PzfxC9OT0wO79yR25QXHEeTFvglN19bt/view?usp=sharing

____________________________________________________________

з 21.04.2020 по 24.04.2020

Корекційно-розвиткові заняття

https://kladraz.ru/photos/photo1418.html (математична задача)

https://www.slideshare.net/Tati_tareeva/ss-46283671 (слайд 12 практично)

_____________________________________________________________________

з 13.04.2020 - по 17.04.2020


Корекційно-розвиткові заняття

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

з 06.04 по 10.04

Завдання для корекції розвитку( для учнів з ЗПР)



https://drive.google.com/drive/folders/1ORakZMvZb4x_aksaKt-vTwWXprEwHUws

Завдання для корекції розвитку( для учнів з порушенням мовлення)
https://drive.google.com/drive/folders/1h7KfXzxIAzcvFYPwTGhk0VwoqXyLFmdx


Цікаві завдання для кмітливих діток. 8-10 років

Шановні батьки!

Для розвитку пізнавальних процесів у молодших школярів пропоную скористатися тестами онлайн, які розміщені на  блозі психолога нашої школи:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

До уваги!!!. Для самостійного опрацювання учням протягом карантину пропонується такий матеріал:

з 23 по 27

Завдання для корекції розвитку



https://drive.google.com/file/d/1Y6JzAqked3k_y8oSUip_ud97xwZPjnCw/view?usp=sharing

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

з 16.03 по 22.03

Завдання для корекції розвитку



Вправа 1. «Добери заголовок до тексту». Прочитайте текст. Виберіть з-поміж заголовків найбільш удалий.
1.      Прилинули здалеку хмари та й принесли дощ. Лагідний такий, теплий-теплий.
Затанцював він по дахові, зашелестів по кущах. І все, що попало під дощ, зраділо йому, заусміхалося.

2. Тануть сніги, біжать гомінливі струмки, видзвонюють краплинами бурульки. Повертаються з вирію птахи. В синяву неба глянули сині проліски.
«Як хороше,— стрепенулась береза.— Вся моя кора прогрілась, кожна гілочка соком наливається. Сонечко зимовий сон геть прогнало». До тепла і сонця потяглися комахи й рослини. Ось-ось буйно розквітнуть садки. Весна! Вес-на! (Галина Демченко)

3.      Цуцик — наш загальний улюбленчик, на ймення Букет. Бурої якоїсь масті, рудий, наче трохи підсмалений, з хвостиком, бадьоро закрученим догори, він крутиться біля ніг, лащиться, всміхається своєю собачою усмішкою. Але триває це недовго, поки маєш при собі окрайчик хліба, а як окрайчика не стало, облизався Букет, вибачився перед тобою поглядом, і знов хвостик бубликом — подався до села. (Олесь Гончар)

4.   Взяла Яся олівець, олівець-малювець. Сіла Яся біля столу, розгорнула папірець: — Треба тут намалювати отаку здорову хату! Вікна. Дах. Димар на нім. З димаря — великий дим! Ось травичка. Ось доріжка. Ось дитинка. Ручки. Ніжки. Ротик. Носик. Голова. І волосся — як трава. Ось на небі сяє сонце. Довгі промені ясні... А в сторонці під віконцем квітнуть квіти запашні. (Наталя Забіла)

5.   Настало літо. Дружно росте в полі жито, пшениця, всяка пашниця. Досихає на луках свіже сіно. З’явилися перші ягоди й гриби. У ставках та озерах вода на мілині так прогрілася, що й купатися можна.
«Тьох-тьох! Тюр-р-р!» — завів на всі лади свою пісеньку соловей. «Фітіу-ліу! Фітіу-ліу!»— підхопила вивільга. «Ку-ку! Ку-ку!» — взялася щедро лічити літа зозуля. І гримить-дзвенить пташиний концерт на всю діброву. (Галина Демченко)

 Опрацювання таблиці «Основні правила правопису».
Основні правила правопису
Орфограми небуквені
Орфограми буквені
Написання слів разом, окремо, через дефіс, апостроф, перенос слів, скорочення слів
— уживання апострофа: верф’ю, солов’ї, кав’ярня
— скорочення слів: б-ка (бібліотека), р-н (район), упоряд., арк.
— по-китайськи, по-німецьки
— ні з прислівниками: нізащо, нітрохи
— правопис прикладок: звіробій-трава, жук-короїд, дівчина-красуня
— складні іменники: прем’єр-міністр, кіловат-година
Вибір написання слова (певної букви) з ряду можливих варіантів за умови однакової вимови
— правопис ненаголошених о, е, и: вели5кий, село5, мири5ти
— спрощення в групах приголосних: радість — радісний; проїзд — проїзний; тиждень — тижні
— правопис з–с у префіксах з-, с-: сфотографувати, схотіти, збити
— зміни приголосних при словотворенні: юнак — юнацький, Париж — паризький, німецький — Німеччина

Вправа 2. Словниковий диктант з додатковим завданням.
Запишіть слова, підкресліть орфограму, визначте, яка вона — буквена чи не буквена.
Близькість, людськість, конферансьє, няньчин, Харків, панщина, боротьба, доньчин, на доріженьці, НЛО, п’ятдесят, шістсот, бур’ян, провалля, Великдень, зелено-пурпурні, морквяний, верб’я, ад’ютант, торф’яний, Святослав, комп’ютер, невблаганний, листопад, багряно-сизий, синьоокий, відлуння, левада, директива, дефект, гусеня, косимо, Ріо-де-Жанейро.

Вправа 3.«Встав пропущені літери»
Запишіть слова в алфавітному порядку, вставляючи пропущені букви. Яка це орфограма? Запис перевірте за словником.
Г..рой, ч..кати, ц..буля, б..нзин, п..нал, арт..лерія, т..атр, пр..дмет, ч..мпіон, м..телик, інт..рес, ап..тит, д..таль, к..рувати, пр..зидія, в..дмідь, хр..бет, бр..гада, м..нати.


Вправа «Ситуації» 
ситуація 1: ти зайшов до класу, а за твоєю партою сидить інший учень.
ситуація 2: ти позичив однокласнику свою річ, а він повернув її зламаною.
ситуація 3: якщо ваш друг ішов по слизькій дорозі і впав, потрібно довго з нього сміятися. Друзів ж не можна засмучувати.
ситуація 4: якщо у вашого друга День народження, потрібно подарувати йому те, що у вас завалялося. Адже купувати новий подарунок дорого, а самому виготовляти самі знаєте, що лінь.
ситуація 5: якщо ваш друг захворів потрібно провідати його, адже йому самому сумно.
ситуація 6: якщо ваш товариш не згідний з вашими думками потрібно побити його, хай негайно погодиться з вами.
ситуація 7:якщо у вашого друга нова іграшка, потрібно взяти і отак побити, побити, побити – у вас ж немає нової іграшки .
ситуація 8: якщо вашого друга бють, потрібно піти і заступитися за нього, адже йому потрібна ваша підтримка.


https://drive.google.com/file/d/10Y00un1aMQu22YzPwyD_o9OinH9mLyfq/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Rmne7jHBY2DvYqNDbeYTvgPL5b6757Di/view?usp=sharing


Логопедичні завдання 
№ 1

 Послухай слова .
Назви спільний звук , що є в кожному слові.
Шафа, шуба, каша, лоша, шахта, вірш, шуліка, товариш, кішка.
Послухай і визнач перший звук у словах.
Шило, шум, шина, шапка, шабля, шар, шибка, шахтар, шофер, шашка.

Визнач на слух останній звук у словах.
Аркуш, душ,  шалаш,  наш, ваш, туш, ківш, комиш.

№ 2

Послухай слова і плесни в долоні, коли почуєш звук  [Ш].
Сито, школяр, риба, кошик, фініш, береза, шпак, стіл, дуб.

Вимовляй чітко звук  [Ш] у складах.

Ша      ша - ша – ша         шапка
Шо      шо – шо – шо         шовк
Шу      шу – шу – шу         шуба
Ши      ши – ши – ши        шина
Ше       ше – ше  - ше         шепіт


Аш      аш – аш – аш         наш
Ош      ош – ош – ош        пошта
Уш      уш – уш – уш        мушля
Иш      иш – иш – иш       миша
Еш       еш – еш – еш        принесеш

№3

Вимовляй чітко звук Ш у словах

Шар     шов      шум       шеф
Шаль   шок     шумок    шепіт
Шарф  шовк    шуба      шелест

Шабля  шомпол   шубка    шибка
Шана    шорти      шуліка   шия
Шафа   шоколад   штурм   шило

Придумай п’яь слів із звуком  [Ш] в яких  цей звук був би в слові на першому місці .

№ 4
·     
Прочитай слова.  Дотримуйся правильної вимови звука  [Ш].

Школа, школяр, шкода, швед, шлак, шланг, шпак, шпарка, шпулька, шпатель, шпилька, штаб, штамп, штани, дошка, груша, кошик, кішка, пташка, машина, душ  ківш, аркуш, товариш.

Випиши двоскладові слова.Постав наголос.

Вивчи чистомовку напам’ять.

Нашій  Уляші  дали  кашу.
Уляша  кашу не хотіла,
Уляша кашу не доїла.
Уляшо, кашу доїдай,
Мамі ти не докучай.

№5

1. Прочитай слова декілька разів.Слідкуй за правильною вимовою звука   [Ш].

Каштан    ромашка    пташка
Пошта      дошка         гармошка
Аркуш      рушник      подушка
Вишні       шишкар     кришка

З двома словами придумай і запиши речення

2. Поясни та вивчи прислів’я та приказки.

Як дбаєш, так і маєш.
Піший кінному не товариш.
Менше говори, а більше діла твори.

№6

1.  Повтори чистомовки та скоромовку.

Ашка, ашка, ашка – літає пташка.
Ошка, ошка, ошка – грає гармошка.
Шан, шан, шан -     великий  баштан.
Ошта, ошта, ошта – біля школи пошта.
У кішки – кошеня, а у мишки  - мишеня.

2.    Прочитай та перекажи текст.

        К і ш к а     М у ш к а

У Мишка була кішка. Звали її Мушка. Мишко годував її кашею і молоком. Кішка Мушка полювала на мишей і пташок. Улітку у Мушки  з’явилося шість кошенят.  Мишко поклав кішку з кошенятами у кошик.  Їм там було затишно.

Розкажи про свою кішку.

 № 7

·   1. Прочитай чистомовки, правильно і повільно вимовляй слова зі звуком  [Ш].
·   2. Швидко вимовляй слова зі звуком  [Ш].
·   3. Вивчи чистомовки напам’ять.

Ша, ша, ша – пригоріла каша.
Шо, шо, шо – купили пшоно.
Шу, шу, шу – я яблук натрушу.
Ші, ші, ші – солодкі груші.
Шок, шок, шок – великий мішок.
Аша, аша, аша – це наша Маша.
Ашка, ашка,ашка  – ось комашка.
Ошка, ошка, ошка – це гармошка.
Ішка, ішка, ішка – гарна кішка.
Ушка, ушка, ушка – у мене подушка.
Ишка, ишка, ишка – вибігла мишка.
Аш, аш, аш – хлопчик наш.
Уш, уш, уш – ми підемо в душ.
Іш, іш, іш – їж куліш.

№ 8

Прочитай слова декілька разів.

Шпак           шпинат        шпалери
Штора         штани           шторм
Школа         шкіра           школяр
Швабра       швайка        штукатур
Шнурок       шнурівка    шкода
Шлагбаум   шланг          шлюпка

 Повтори скоромовки.

Сів шпак на шпаківню,
заспівав шпак півню:
-  Ти не вмієш так , як я,
так, як ти, не вмію я.

Кішка бігає за мишкою,
Мишка бігає від кішки.

Йшов я йшов, мішок знайшов.

№9

З поданих букв утвори слова.Запиши їх у зошит . Прочитай слова  чітко вимовляючи звук  [Ш].

ш, л, а, ь
ш, р, ф, а
к, ш, о, и, к
п, о, н, о, ш
а, р, у, к, ш

Прочитай прислів’я. Стеж за вимовою звука  [Ш]. Поясни значення прислів’їв.

Де багато пташок, там нема комашок.
Менше говори, а більше діла твори.
Як дбаєш, так і маєш.
Де борошно, там і порошно.
Піший кінному не товариш.

№ 10

Перестав склади, щоб вийшли слова. Запиши їх. Підкресли букву  [Ш].Виразно прочитай слова.

ня, виш
тан, каш
ша, гру
ко, шов, ця, ви
пше, ця, ни
руш, пет, ка
маш, ро, ка

Вивчи вірш

      Г о р і ш и н а

В горішнику горішина
горішками обвішана.
Оришка  і  Тимішка
струшують  горішки.

№ 11

Спиши, дописуючи склади
ША, ШИ, ШУ, ШО,  або букву  Ш, щоб утворилися слова – назви одягу.
Прочитай, поділи усно слова на склади.

       ..ба,                  ..рти,
      ..ровари,          ..нель,
       ..аль,                ..пка,
       ..рф,                  .тани,
       .карпетки

Вивчи вірш напам’ять.

Шило шубку Шурі шило,
шовком , шерстю шви обшило.
Вийшла шубка прехороша,
нашій Шурі на порошу.


№ 12
 Прочитай і відгадай загадки. Вивчи їх напам’ять та загадай  друзям.

·       Сіренька, маленька, для всіх чуженька,
        шкодить, коли тиша, капостлива
        ….      .
·       Хто сидить на білій ніжці біля шляху під листочком?
        Встала шапка з – під трави, та             
       Немає голови.
                                   ( б, и, р, г) .
·       Що на нашому городі стає першим у пригоді, виростає щодоби , як у лісі ті гриби.
                       ( г, р, о, і, к, и )  .
·       Маленький, чепурненький, крізь землю пройшов – червону шапочку знайшов.
                               ( б, и, г, р ) .
·    На дереві гойдається,
    Жупан колючий має.
    На літо одягається,
    а восени  скидає.   
                           (  тан, каш)
№ 13

Дай   повні відповіді на запитання та запиши їх у зошит.                                                                                                                                                            
Що купили Мишкові взимку?
Кого впіймала кішка?
Куди пішла Шура?
Що шиє швачка?
 Слова для довідок:
( до школи, шовкове плаття, мишку, шапку).

Вивчи вірш напам’ять.

Наша Маша маленька,
На ній шубка біленька,
Опушка боброва –
Маша білоброва.

                       П. Воронько.


№ 14

Змінюй речення.

Я прийняв душ
 ( ти, він, вона, ми, ви, вони).
Я купив широкий рушник.
Я клеїв шпалери.
Я купив фартушок і порошок.
Я був на баштані.

Утвори нові слова, до складу яких входив би звук   [Ш].
Випиши двоскладові слова.
Підкресли кольоровим олівцем букву   [Ш].


Жар – шар           Тут -
Мило -                  Лини-
Лити -                   Малина –
Папка -                 Котик -

№ 15

Перестав склади, щоб вийшли слова. Запиши  їх. Підкресли  букву   [Ш].
Виразно прочитай слова.

ня, виш                    нат, шпи
тан, каш                   пше, ця, ни
ша, гру                     руш, пет, ка
ко, шов, ця, ви        маш, ро, кА

Повтори скоромовку

Машка – мишка,
Мушка – кішка.
Лови, кішко, мишку.
Лови, Мушко, Машку.
Кішка ловить мишку,
Мушка ловить Машку.

№ 16

Прочитай та відгадай загадки.Вивчи їх напам’ять.

·       Дерева шумлять: шу -  шу,
         букву я нову пишу,
         три стовпи – внизу межа –
         от і вийшла буква …   

·       Чорна мишка через лід
         бігла, полишивши слід.
                             ( а, а, й, ш, б)

·       Червона   капустинка
         всередині   вітамінка,
         хто  хоче  зірвати,
         той  поколиться.
                       ( и, ш, п, н, а, ш, и )

Прочитай виразно вірш.

Шматок сальця шукає мишка,
У нашій шафі шарудить…
Як шугоне на мишку кішка!
А мишка – шусть у шпарку вмить!

№ 17

· Прочитай  та перекажи текст.

Наша школа велика і затишна.
Мишко та Шура  заходять у школу, вішають шуби та шапки на вішалку.
У школі шумно, там ялинка.
Школярі прикрашають ялинку іграшками.

Склади коротке оповідання про те, як ти провів Новорічні свята та зимові канікули.


Немає коментарів:

Дописати коментар